Fiat Bravo II 1.4 i 16V Fire 90KM LPG Wyświetleń: 5013

Okres produkcji:2007-2014
Rodzaj wtrysku:wielopunktowy

Średnia ocena użytkowników

Średnia ocena: (9.5)
Żywotność silnika
 9.75/10
Awaryjność LPG
 9.75/10
Spalanie
 9/10
Suma głosów: 4
40

Czy polecasz LPG w tym aucie?

Czy poleciłbyś ten samochód ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 12

Spalanie LPG vs Spalanie Benzyny

Spalanie miasto 9.38 l. 8.6 l.
Spalanie trasa 6.93 l. 5.5 l.
Średnie spalanie 8.38 l. 6.7 l.

Koszt przejechania 100 km

Koszt gazu17,60 PLN

Koszt benzyny30,82 PLN

Koszt założenia instalacji

+/- 2500 PLN

Zwrot kosztów instalacji

Po przejechaniu 19.5 tys. km

Opinie użytkowników
Średnia ocena: (9.67)
Paweł (2007)01.07.2018r.
gaz łyka wyśmienicie, trochę mało mocy ale spalanie to wynagradza, lubi też łyknąć olej ale nie tragicznie 1l na 10 tyś na autosradzie przy 140-150 9l lpg i w miare cicho

Ocena użytkownika

Żywotność silnika
 (10/10)
Awaryjność LPG
 (10/10)
Spalanie
 (9/10)

Raport spalania LPG

Spalanie - miasto:9l/100km
Spalanie - trasa:7l/100km
Średnie spalanie:9l/100km

Producent instalacji: stag
Cena instalacji: 2000 PLN

Pojemność butli:34 l
Przejechana ilość:300 km
Polecam
Średnia ocena: (10.00)
Grzegorz ( Bravo II / 90KM 2007 / 150 000 km)01.03.2018r.
Silnik od nowości (2007r.) na LPG. Jestem 3 właścicielem, przejechałem 30 tyś km, jestem bardzo zadowolony. Dotychczas bezawaryjny, dla mnie wystarczająco mocny, dynamika nie powala na kolana ale pozwala na płynne poruszanie w ruchu miejskim. Do 3500 obr/min mułowaty a od 3500-4500obr/min ma najlepszą dynamikę. Elastyczność uważam za bardzo dobrą, silnik nie dławi się i nie szarpie nawet podczas przyspieszania od 1500 obr/min z 4 czy 5 biegu. Natomiast przy ruszaniu i puszczaniu sprzęgła trzeba go trzymać na obrotach bo lubi zgasnąć (być może sprawę pogłębia w moim przypadku dość zużyte sprzęgło które zaczyna łapać dość wysoko). W połączeniu z 6-biegową skrzynią manualną idealny na trasy (spalanie ok. 6L do 6,5L / 100 km). Jedyny mankament jaki zauważyłem to wysokie zużycie oleju (dolewam 150ml-200ml / 1000km). Prawdopodobnie jest to spowodowane tym że silnik zrobił 150tyś na LPG. Współpraca z instalacją LPG idealna. Minimalny spadek mocy i wzrost zużycia paliwa po przełączeniu na LPG. Raz na rok oddaję samochód do regulacji LPG bo się rozstraja i czuć szarpnięcie przy przełączaniu z benzyny na LPG. Zauważułem też że przy mrozach długo czekam na ciepło we wnętrzu samochodu.

Ocena użytkownika

Żywotność silnika
 (10/10)
Awaryjność LPG
 (10/10)
Spalanie
 (10/10)

Raport spalania LPG

Spalanie - miasto:9.5l/100km
Spalanie - trasa:6.5l/100km
Średnie spalanie:8l/100km

Producent instalacji: ?
Cena instalacji: ? PLN

Pojemność butli:? l
Przejechana ilość:? km
Polecam
Średnia ocena: (9.67)
Roman (Fiat Bravo II / 2010/265000)26.11.2014r.
Fiat Bravo II 1.4 90km. Instalacja założona po 200 tyś/km. Teraz ma 65tyś więcej. Wszystko działa bez zarzutu.

Ocena użytkownika

Żywotność silnika
 (10/10)
Awaryjność LPG
 (10/10)
Spalanie
 (9/10)

Raport spalania LPG

Spalanie - miasto:9l/100km
Spalanie - trasa:7l/100km
Średnie spalanie:8l/100km

Producent instalacji: zenith
Cena instalacji: 2800 PLN

Pojemność butli:42 l
Przejechana ilość:530 km
Polecam
Średnia ocena: (8.67)
Miro (Fiat Brava 2009rok 125 tyś )07.04.2014r.
Nie narzekam ,odpukać nic się nie dzieje zrobiłem już 40 tys km i po za wymianą czujnika temperatury za 40 zł nic się nie dzieje .Silnik nie sprawia problemów na LPG wydaje się że jest idealny do montażu

Ocena użytkownika

Żywotność silnika
 (9/10)
Awaryjność LPG
 (9/10)
Spalanie
 (8/10)

Raport spalania LPG

Spalanie - miasto:10l/100km
Spalanie - trasa:7.2l/100km
Średnie spalanie:8.5l/100km

Producent instalacji: BRC
Cena instalacji: 2700 PLN

Pojemność butli:53 l
Przejechana ilość:550 km
Polecam