Silnik 2.0 16V LPG / MRWyświetleń: 2208

Silnik 2.0 16V LPG / MR używają:

  • Nissan

Silnik 2.0 16V MR20DE o mocy od - do 140 KM, produkowany w latach 2002-2007

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 3500 zł.

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • przyzwoity poziom spalania
  • niska awaryjność
  • rozrząd na łańcuchu z bezterminową gwarancją

Wady

  • drogi serwis
  • drobie części
  • nie zalecany do LPG
  • regulacja luzów zaworowych

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (8.17)
Trwałość
 8/10
Utrzymanie
 7.5/10
Dynamika
 9/10
Ilość opinii: 2
1
1

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (7.33)
Odradzam
Darek (Qaszkai)14.11.2016r.
2.0 140KM (M4R) montowany tez w Lagunie III kompletnie nie nadaje sie do lpg.. strasznie delikatne gniazda zaworowe, szybko wypala zawory... Do tego brak hydrauliki . Odradzam
Trwałość
 (6/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 50 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 500 km

Średnia ocena: (9.00)
Polecam
Gawron (X-Trial 2.0 140KM 185 tys KM )26.11.2014r.
Silnik dobry dobrze współpracuje z LPG ,po za tankowaniem nigdy nic nie było przy nim naprawiane.Przebieg od nowości 185 tys tylko u nas ,serwisowany regularnie,LPG od 4 lat przy 80tys .
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (7/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 12 l/100km

Pojemność butli: 48 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 300 km