Silnik 2.0Wyświetleń: 2576

Silnika 2.0 używają:

  • Audi
  • Volkswagen

Silnik Benzynowy 2.0 o mocy od - do 115 KM, produkowany w latach 1995-2010

Układ 4-cylindrowy, 8 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu -2500+ zł.

Zalety: prosta trwała konstrukcja jeszcze z lat 90-tych ,dobra do montażu instalacji LPG

Wady: słaba dynamika

Silników o podanej mocy używają:

Pozostałe siliniki: 1.2 T | 1.2 TSI | 1.4 | 1.4 TSI | 1.6 MPI | 1.6 FSI | 1.8 T | 2.0 FSI | 2.3 VR5 | 2.8 i VR6 | 3.2 V6 | 4.2 i V8 |

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 12
Średnia: (8.33)
Trwałość
 9.5/10
Utrzymanie
 8.5/10
Dynamika
 7/10
Ilość opinii: 2
2
0
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Ja (Octavia I / 2002 / 230 000)07.04.2016r.
Bardzo dobry silnik do LPG. Prosta i niezawodna 8-zaworowa konstrukcja niespecjalnie nafaszerowana elektroniką. Nie jest demonem przyspieszania, ale za to ma bardzo ciekawą charakterystykę momentu obrotowego - od 2000 do ponad 4000 płaskie 170 Nm - fajna na miasto i sprawdzająca się w trasie przy prędkości 110 - 120.
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 8 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 40 000 km

Średnia ocena: (8.00)
Polecam
Krzysztof (Octavia I 2000r. 185000km)26.10.2015r.
Silnik trwały ale mogł by być ciut mocniejszy. Nie trzeba go wkręcać na obroty. Do normalnej jazdy na co dzień wystarczy do 3 tys. obr. Na LPG przejechałem ok. 45 tys. żadnych problemów. Spalanie oleju jakies 1,5L na 10 tys. km. Do spokojnej jazdy polecam
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 50000 km