Silnik 2.0 8V MPI ADY LPGWyświetleń: 3517

Silnik 2.0 8V MPI ADY LPG używają:

  • Audi
  • Volkswagen

Silnik Benzynowy 2.0 o mocy od - do 115 KM, produkowany w latach 1995-2010

Układ 4-cylindrowy, 8 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu -2500+ zł.

Zalety

  • prosta trwała konstrukcja jeszcze z lat 90-tych
  • tani i prosty serwis
  • dostępność części
  • dobra do montażu instalacji LPG

Wady

  • słaba dynamika
  • awarie osprzętu
  • awarie przepływomierza
  • awarie silnika krokowego
  • ubytki oleju 1l na 10.000km

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (8.33)
Trwałość
 9.5/10
Utrzymanie
 8.5/10
Dynamika
 7/10
Ilość opinii: 2
2
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 19
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Ja (Octavia I / 2002 / 230 000)07.04.2016r.
Bardzo dobry silnik do LPG. Prosta i niezawodna 8-zaworowa konstrukcja niespecjalnie nafaszerowana elektroniką. Nie jest demonem przyspieszania, ale za to ma bardzo ciekawą charakterystykę momentu obrotowego - od 2000 do ponad 4000 płaskie 170 Nm - fajna na miasto i sprawdzająca się w trasie przy prędkości 110 - 120.
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 8 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 40 000 km

Średnia ocena: (8.00)
Polecam
Krzysztof (Octavia I 2000r. 185000km)26.10.2015r.
Silnik trwały ale mogł by być ciut mocniejszy. Nie trzeba go wkręcać na obroty. Do normalnej jazdy na co dzień wystarczy do 3 tys. obr. Na LPG przejechałem ok. 45 tys. żadnych problemów. Spalanie oleju jakies 1,5L na 10 tys. km. Do spokojnej jazdy polecam
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 50000 km