Silnik 2.0 FSI LPGWyświetleń: 1978

Silnik 2.0 FSI LPG używają:

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik Benzynowy 2.0 o mocy od 150 do 200 KM, produkowany w latach 2005-2010

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk bezpośrednim.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 5500 zł.

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • bardzo dobra dynamika
  • niskie spalanie
  • wysoka kultura pracy
  • dostępność części

Wady

  • FSI- zbieranie nagaru na kolektorze
  • nietrwałe wałki rozrządu
  • drogi serwis
  • drogi serwis

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (9.17)
Trwałość
 9.5/10
Utrzymanie
 8/10
Dynamika
 10/10
Ilość opinii: 2
2
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 5
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (9.33)
Polecam
Kamil (Seat Altea 2005 r 2.0 FSI 150KM 210 tys)27.04.2018r.
Silnik mam w Seacie Altea zamontowałem LPG za 4700 zł i zrobiłem na nim ponad 30 tys i jak do tej pory wszystko w porządku.Na początku byłem sceptycznie nastawiony bo cena nie mała i silnik nowoczesny nie specjalnie zalecany do LPG.Ale dziś śmiało mogę polecić ,świetni się sprawuje dobrze chodzi i mało pali .
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 53 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 380 km

Średnia ocena: (9.00)
Polecam
Jarek (Passat 2.0 FSI 150KM 2005 r 210.tys)13.04.2018r.
Silnik mam w Pasacie z 2005 roku instalację ząłożyłem ponad 1.5 roku temu zrobiłem na niej 40 tys km.Silnik sprawuje się bardzo dobrze nie ma żadnych problemów z LPG jedynie raz wylądowałem na regulację.Co do silnika i spalania jest na dobrym poziomie.
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 53 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 470 km