Silnik 2.0 16V Beta II LPGWyświetleń: 3220

Silnik 2.0 16V Beta II LPG używają:

  • KIA

Silnik 2.0 16V Beta II G4GCX o mocy od - do 142 KM, produkowany w latach 2004-2010

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu -2500+ zł.

Zalety

  • trwała jednostka
  • niska awaryjność
  • przyzwoite spalanie
  • dobrze znosi LPG

Wady

  • słaba dynamika

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (10)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 10/10
Dynamika
 10/10
Ilość opinii: 1
1
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 8
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (10.00)
Polecam
nobody (Ceed/ 2008/ 15000)05.09.2016r.
Silnik mało popularny w Ceedzie, więcej ich jest w Sportage, auto jest dynamiczne, regulacja zaworów na płytkach trzeba robić co 30 tysięcy. Konstrukcja bezawaryjna i trwała. Przejechane ponad 20 tysięcy na gazie zero problemów. Autkiem jeździ małżonka i jest mega zadowolona. Polecam wszystkim
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 45 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 20000 km