Silnik 1.4 16V 130KM TCe LPGWyświetleń: 620

Silnik 1.4 16V 130KM TCe LPG używają:

  • Renault

Silnik Benzynowy 1.4 16V o mocy od - do 130 KM, produkowany w latach 2009+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 2500 zł.

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • przyzwoity poziom spalania
  • wysoka kultura pracy
  • niska awaryjność awaryjność
  • łańcuch rozrządu

Wady

  • regulacja zaworów przy instalacji LPG

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (9.72)
Trwałość
 9.83/10
Utrzymanie
 9.33/10
Dynamika
 10/10
Ilość opinii: 6
6
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 7
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Gerard (Scenic 3 / 2011 / 230tys.)06.08.2018r.
Podstawa w tym i nie tylko tym silniku to dobra instalacja LPG, mam w 1.4tce BRC i jeżdżę już 7lat. Wymieniam regularnie filtry i świece co 30tys. Zawory sprawdzam co 60tys. i póki co nie trzeba było niczego regulować, na gwarancji był wymieniony wielozawór w zbiorniku po za tym wszystko pierwsza klasa. Na trasie spokojnie można zejść do 7/100 LPG, miasto 9/100 LPG.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 8 l/100km

Pojemność butli: 53 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 231000 km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Zygmunt (Megane 3 2010 191tys.km)26.07.2018r.
Jeżdżę już 3 rok tanio i nie narzekam. Polecam.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 55 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Rafał (Scenic III/2012/188tys.)07.07.2018r.
Ja wbrew niejasnym opiniom w mediach zagazowałem ten silnik i jestem pod wrażeniem jego spalania i dynamiki. Przejechałem na LPG 110tys. bez problemów, niedawno przy wymianie oleju i świec sprawdzałem luzy zaworowe, wszystko jest OK, więc jeżdżę tanio dalej i uśmiecham się do tych co płacą po 5zł za ON i Pb :-)
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 10,5 l/100km

Pojemność butli: 60 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 570 km

Średnia ocena: (9.00)
Polecam
Adam ( Meagane 3 HB 1.4TCe 131KM 2009r)16.05.2018r.
Również podzielam jak najbardziej pozytywną opinię o tym silniku, jest super cichy i dynamiczny, mam go od 2,5 roku w Megane III HB 2009r. przebieg 186tys. założyłem LPG i zrobiłem już 82tys. bez problemów, trochę się bałem LPG do tego silnika, jednak jest wszystko OK, nawet mam wrażenie, że na LPG lepiej się zbiera.
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 8 l/100km

Pojemność butli: . l

Ilość km przejechana na 1 butli: . km

Średnia ocena: (9.33)
Polecam
Tomasz (1.4TCe / 156KM 2012 / 155tys.)26.04.2018r.
Super cichy i dynamiczny silnik na wtrysku pośrednim więc i świetnie współpracuje z LPG, bez problemu można go zestroić na 155-165KM, rozrząd na solidnym łańcuchu nie jak w TSI czy THP, nie bierze oleju, a regulacja zaworów jest na szklankach regulacyjnych, to tani i bardzo dobry system, znany z silników Nissana. Przy spokojnej jeździe można uzyskać 5,6/100, autostrada 7.2/100. Polecam.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: . l/100km

Pojemność butli: . l

Ilość km przejechana na 1 butli: . km

« << < 1 2 > >> »