Silnik 1.4 16V 130KM TCe LPGWyświetleń: 1383

Silnik 1.4 16V 130KM TCe LPG używają:

  • Renault

Silnik Benzynowy 1.4 16V o mocy od - do 130 KM, produkowany w latach 2009+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 2500 zł.

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • przyzwoity poziom spalania
  • wysoka kultura pracy
  • niska awaryjność awaryjność
  • łańcuch rozrządu

Wady

  • regulacja zaworów przy instalacji LPG

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (9.81)
Trwałość
 9.89/10
Utrzymanie
 9.56/10
Dynamika
 10/10
Ilość opinii: 9
9
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 12
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Damian (Scenic)19.10.2018r.
Właśnie założyłem LPG do tego silnika, nie ma żadnej różnicy w mocy, spalenie jeszcze sprawdzam. Czytałem w necie i są bardzo dobre opinie o tym silniku i jego pracy na LPG, niektórzy mają nawet podniesioną moc.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 59 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Robert (Megane 2009 220tys.km)29.09.2018r.
Jedynie mogę potwierdzić, że w tym silniku nie ma regulacji tylko szklanki i Motolpg wprowadza swoim opisem w błąd użytkowników 1.4Tce. ja również jeżdżę tym silnikiem z lpg od 3 lat i jestem bardzo zadowolony. Super dynamika, a spalanie na poziomie 8-9 litrów, a przy szybkiej jeździe po autobanie 11 lpg.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 8 l/100km

Pojemność butli: 55 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 220tys km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Krzysztof-mechanik precyzyjny (Scenic 2012r. 155tys.)19.09.2018r.
Do redaktorów motobenzyny ! W silniku 1.4TCe H4JT nie reguluje się zaworów ! Luz zaworowy kompensowany jest poprzez szklanki regulacyjne ! To znany prosty, tani i niezawodny system. Luz można sobie jedynie skontrolować co 60-80tys.km. Żywotność szklanek w tym silniku to 200-250tys.km szklanki się wymienia lub regeneruje na polerce magnetycznej. Silnik pięknie współpracuje z LPG, podstawa to dobra instalacja i fachowe zestrojenie.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 60 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 155000 km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Gerard (Scenic 3 / 2011 / 230tys.)06.08.2018r.
Podstawa w tym i nie tylko tym silniku to dobra instalacja LPG, mam w 1.4tce BRC i jeżdżę już 7lat. Wymieniam regularnie filtry i świece co 30tys. Zawory sprawdzam co 60tys. i póki co nie trzeba było niczego regulować, na gwarancji był wymieniony wielozawór w zbiorniku po za tym wszystko pierwsza klasa. Na trasie spokojnie można zejść do 7/100 LPG, miasto 9/100 LPG.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 8 l/100km

Pojemność butli: 53 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 231000 km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Zygmunt (Megane 3 2010 191tys.km)26.07.2018r.
Jeżdżę już 3 rok tanio i nie narzekam. Polecam.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 55 l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

« << < 1 2 > >> »