Silnik 1.4 16V MultiAir LPGWyświetleń: 1563

Silnik 1.4 16V MultiAir LPG używają:

  • Alfa Romeo
  • Fiat
  • Lancia

Silnik Benzynowy 1.6 16V o mocy od 120 do 170 KM, produkowany w latach 2009+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 3300 zł.

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • niska awaryjność
  • przyzwoity poziom spalania

Wady

  • wyższe koszty serwisu od silników tradycyjnych
  • koszt montażu LPG dużo wyższy od klasycznych

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (5)
Trwałość
 5/10
Utrzymanie
 5/10
Dynamika
 5/10
Ilość opinii: 2
1
1

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (0.00)
Odradzam
Marek (Renegade 1,4 M-Air/2017 42.000 km)14.08.2019r.
Po zamontowaniu instalacji silnik gasł w czasie jazdy. Przy stanie licznika 10.000 km zdemontowano instalację ale silnik nadal gaśnie. Serwisanci AutoSkaczkowski od 1,5 roku próbują znaleźć przyczynę ale bezskutecznie (w ramach prób naprawy wymieniono nawet lewarek skrzyni biegów z czujnikiem). Po prostu tragedia !!!
Trwałość
 (0/10)
Utrzymanie
 (0/10)
Dynamika
 (0/10)

Średnie spalanie LPG: l/100km

Pojemność butli: l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Robi (Mito 1.4 120KM 2009.r 157.000km)15.04.2018r.
Jak dla mnie silnik jest OK chodzi super na gazie,nie odczuwam spadku mocy czy obniżenia kultury pracy po montażu lpg.Silnik dynamiczny i bardzo elastyczny polecam idealny w jeździe miejskiej.Zero problemów z silnikiem oraz jego podzespołami
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 350 km