Popularne na rynku

LPG w silniku BMW 3.0 R6 M54B30

3537
LPG w silniku BMW 3.0 R6 M54B30

Silniki BMW Serii M z LPG są stosowane w samochodach marki

  • BMW
Silnik 6-cylindrowy posiadający 24 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: BMW Seria 3 E46 FL 330i 231KM LPG, BMW Seria 5 E39 FL 530i 231KM LPG, BMW Seria 5 E60 530i 231KM LPG, BMW X5 E53 3.0 R6 24V 231KM LPG, BMW X5 E53 FL 3.0 R6 24V 231KM LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: do 231 KM

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • wysoka kultura pracy
  • świetna dynamika
  • bardzo dobra elastyczność

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • ubytki oleju
  • duże spalanie

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 4500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 9.0/10
Dynamika 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Opinie użytkowników

24.03.2018 Michał BMW 530iA Touring
(9.0)
Opinia: Silnik bezawaryjny. Pobór oleju rzędu 1 litra na 3500 km mi nie przeszkadza. Samochód mimo 340 000 km na liczniku (realnie znacznie więcej) i błędów dot. katalizatorów (niska wydajność) na przeglądzie technicznym bez problemu spełnia normalny spalin. HC na poziomie 70 ppm (przy normie 200
  • 10.0/10
  • 9.0/10
  • 8.0/10
  • Średnie spalanie: 15L
  • Pojemność butli: 64L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam