Silnik 1.6 i 16V Duratec Ti-VCT LPGWyświetleń: 428

Silnik 1.6 i 16V Duratec Ti-VCT LPG używają:

  • Ford

Silnik 1.6 i 16V Duratec Ti-VCT o mocy od 115-120 do 125 KM, produkowany w latach 2005+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu -3000+ zł.

Zalety

  • trwała jednostka
  • dostępność części
  • prosty serwis
  • dobra dynamika

Wady

  • awarie czujnika położenia wału
  • awarie sondy lambda
  • awarie koła zmiennych faz rozrządu
  • kosztowny montaż instalacji LPG
  • głośna praca silnika
  • wysoki poziom spalania

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (10)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 10/10
Dynamika
 10/10
Ilość opinii: 1
1
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Tomasz (Frod Focus Kombi 2014 r 160.tys )19.03.2018r.
Ostrzegano mnie przed montażem instalacji do tego silnika,nic bardziej mylnego przejechane już ponad 40 tys km i zero problemów.Instalacja BRC założona za kwotę 3000 zł z Lubryfikacją spalanie na gazie 9.5-10l średnio na trasie około 8 l miasto maks 11 l.Silnik pracuje normalnie nie stracił na mocy oraz kulturze pracy.Wszystko działa perfekcyjnie,polecam montaż zwraca się po 12tys km .
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 47 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 380 km