Silnik 1.4Wyświetleń: 1785

Silnika 1.4 używają:

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik Benzynowy 1.4 o mocy od 60 do 100 KM, produkowany w latach 1999+

Układ 4-cylindrowy, 8 lub 16 zaworów, wtrysk jednopunktowy , wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 1500-2500 zł.

Zalety: brak większych awarii, tani w naprawie, dostępność części, łatwość montażu gazu.

Wady: w starszym modelach drobne awarie, słaba kultura pracy

Silników o podanej mocy używają:

Pozostałe siliniki: 1.2 T | 1.2 TSI | 1.4 TSI | 1.6 MPI | 1.6 FSI | 1.8 T | 2.0 | 2.0 FSI | 2.3 VR5 | 2.8 i VR6 | 3.2 V6 | 4.2 i V8 |

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 20
Średnia: (4.33)
Trwałość
 5/10
Utrzymanie
 5/10
Dynamika
 3/10
Ilość opinii: 2
2
0
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (0.00)
Polecam
Artur (vw polo clasic 1,4mpi)14.09.2016r.
Silnik jest dobry do gazu lecz uczulam wszystkich na skrzynię biegów potrafi się szybko zepsuć
Trwałość
 (0/10)
Utrzymanie
 (0/10)
Dynamika
 (0/10)

Średnie spalanie LPG: 8 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 400 km

Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Kleryk (Seat Ibiza/1994/300000)26.05.2016r.
Silnik niezawodny i tani w utrzymaniu. Nigdy mnie nie zawiódł a wymieniałem w nim tylko olej i filtry. Jego największym minusem to stosunkowo słaba moc jednak w samochodach mniejszych jak polo, golf czy ibiza daje radę. Jak ktoś szuka taniego samochodu z LPG to jest bardzo trafny typ silnika. Nawet przy awarii naprawy będą bardzo tanie w porównaniu do następców jakimi są TSI.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 8 l/100km

Pojemność butli: 40 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 50000 km