Silnik 1.6 8V MPI LPGWyświetleń: 10277

Silnik 1.6 8V MPI LPG używają:

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik Benzynowy 1.6MPI o mocy od 100 do 102 KM, produkowany w latach 1991+

Układ 4-cylindrowy, 8 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 1500-2500 zł.

Zalety

  • trwała jednostka
  • niska awaryjność
  • łatwy dostęp do części
  • niskie koszty serwisu
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • słaba dynamika
  • niska kultura pracy
  • duże spalanie
  • awarie cewki zapłonowej
  • awarie przepustnicy
  • awarie sondy lambda

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (7.56)
Trwałość
 8/10
Utrzymanie
 8.33/10
Dynamika
 6.33/10
Ilość opinii: 6
6
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 48
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.33)
Polecam
Daniel (octavia/2012/90000km)11.03.2018r.
Silnik ma opinię trwałego - mam raptem 9tyś w 4 lata - na LPG zainstalowanym w serwisie przy kupnie jeździ tanio więc jest OK (niestety wtrysk jeden padł przy 80tys i wymiana wszystkich na nowe 4) 102 KM to naprawdę mało, ale na autostradzie jak już sięrozchula to leci do LPG nadaje się idealnie piszą inni o falujących obrotach? to kwestia ustawień - u mnie takiego czegoś nie ma
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 7 l/100km

Pojemność butli: 41 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 90000 km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
X (octavia 1 /102KM 1999r / 230 tys)24.02.2018r.
Silnik polecany do LPG. Jednak po jej zainstalowaniu pojawiają się niedomagania, które na benzynie były praktycznie niewidoczne. Beznadziejna kultura pracy, falujące niestabilne obroty na biegu jałowym, awarie przepustnicy (przerobiłem 2 nowe zamienniki i używany oryginał). Dynamika tragiczna. Spalanie makabryczne. W mieście potrafił spalić 11 - 12 litrów. Jedyny plus to tylko to że nadaje się do LPG.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 380 l/100km

Pojemność butli: 45 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 10 km

Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Tom (Skoda Octavia/2005/180000)26.05.2016r.
Niezawodny silnik. Mam go od 4 lat i w silniku oprócz wymiany oleju i filtrów nic nie robiłem. Przy wyprzedzaniu są problemy z mocą ale jak się rozkula jest wystarczający. Na autostrady za bardzo się nie nadaje bo powyżej 120 km/h jest głośny (mam 5 biegów), ale za to jak ktoś lubi jeżdzić 80-90 km/h na autostradzie można osiągnąć spalanie 5,5 do 6 l LPG. Auto polecam osobą, które jeżdzą w cyklu mieszanym bo w mieście trudno zejść poniżej 10 l LPG. Zważając na bezawaryjność i tanie części jest to jeden z liderów silników pod LPG.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 8,5 l/100km

Pojemność butli: 50 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 50000 km

Średnia ocena: (0.00)
Polecam
Kleryk (Skoda Octavia/2005/186000)26.05.2016r.
Silnik bardzo trwały i bezawaryjny. Spalanie w cyklu mieszanym to 7,7 LPG lecz w mieście ciężko zejść poniżej 10 l, Na trasie udało mi się uzyskać 5,5 l/100 LPG. Wynik rewelacja jednak komfort ( jest głośny) już gorzej. Na trasy żędu 20 km nie ma chyba lepszego.
Trwałość
 (0/10)
Utrzymanie
 (0/10)
Dynamika
 (0/10)

Średnie spalanie LPG: l/100km

Pojemność butli: l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (9.67)
Polecam
Paweł (Skoda Octawia 1.6 MPI 122KM 172tyśkm)26.11.2014r.
Jak poprzeednik piszę o tej jednostce potwierdzam najlepszy silnik do LPG .Prosta konstrukcja ,zero awarii,dobra dynamika i niskie spalanie.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (9/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 47 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 400 km

« << < 1 2 > >> »