Silnik 1.6 MPIWyświetleń: 7336

Silnika 1.6 MPI używają:

  • Audi
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen

Silnik Benzynowy 1.6MPI o mocy od 100 do 102 KM, produkowany w latach 1991+

Układ 4-cylindrowy, 8 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 1500-2500 zł.

Zalety: trwałość jednostki, mała awaryjność, łatwy dostęp do części

Wady: słaba dynamika, niska kultura pracy, spalanie

Silników o podanej mocy używają:

Pozostałe siliniki: 1.2 T | 1.2 TSI | 1.4 | 1.4 TSI | 1.6 FSI | 1.8 T | 2.0 | 2.0 FSI | 2.3 VR5 | 2.8 i VR6 | 3.2 V6 | 4.2 i V8 |

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 40
Średnia: (6.75)
Trwałość
 7.25/10
Utrzymanie
 7.5/10
Dynamika
 5.5/10
Ilość opinii: 4
4
0
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Tom (Skoda Octavia/2005/180000)26.05.2016r.
Niezawodny silnik. Mam go od 4 lat i w silniku oprócz wymiany oleju i filtrów nic nie robiłem. Przy wyprzedzaniu są problemy z mocą ale jak się rozkula jest wystarczający. Na autostrady za bardzo się nie nadaje bo powyżej 120 km/h jest głośny (mam 5 biegów), ale za to jak ktoś lubi jeżdzić 80-90 km/h na autostradzie można osiągnąć spalanie 5,5 do 6 l LPG. Auto polecam osobą, które jeżdzą w cyklu mieszanym bo w mieście trudno zejść poniżej 10 l LPG. Zważając na bezawaryjność i tanie części jest to jeden z liderów silników pod LPG.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 8,5 l/100km

Pojemność butli: 50 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 50000 km

Średnia ocena: (0.00)
Polecam
Kleryk (Skoda Octavia/2005/186000)26.05.2016r.
Silnik bardzo trwały i bezawaryjny. Spalanie w cyklu mieszanym to 7,7 LPG lecz w mieście ciężko zejść poniżej 10 l, Na trasie udało mi się uzyskać 5,5 l/100 LPG. Wynik rewelacja jednak komfort ( jest głośny) już gorzej. Na trasy żędu 20 km nie ma chyba lepszego.
Trwałość
 (0/10)
Utrzymanie
 (0/10)
Dynamika
 (0/10)

Średnie spalanie LPG: l/100km

Pojemność butli: l

Ilość km przejechana na 1 butli: km

Średnia ocena: (9.67)
Polecam
Paweł (Skoda Octawia 1.6 MPI 122KM 172tyśkm)26.11.2014r.
Jak poprzeednik piszę o tej jednostce potwierdzam najlepszy silnik do LPG .Prosta konstrukcja ,zero awarii,dobra dynamika i niskie spalanie.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (9/10)

Średnie spalanie LPG: 10 l/100km

Pojemność butli: 47 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 400 km

Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Robert (Skoda Octavia 2008r )01.04.2014r.
Silnik kompletnie nie sprawia problemów,prosta konstrukcja i łatwość obsługi instalacji .To jest najlepsza jednostka pod instalację LPG.Silnik o prostej konstrukcji.Wiem że do tego silnika jest bardzo dużo różnego rodzaju instalacji bo jest bardzo popularny i zalecany przez mechaników .
Trwałość
 (9/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (7/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 37 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 400 km