Silnik 1.4 16V 95KM SMPI FIRE LPGWyświetleń: 3722

Silnik 1.4 16V 95KM SMPI FIRE LPG używają:

  • Alfa Romeo
  • Fiat
  • Lancia

Silnik Benzynowy 1.4 o mocy od 90 do 95 KM, produkowany w latach 2003-2005

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 2500 zł.

Zalety

  • trwała jednostka
  • brak awarii
  • dostępność części
  • łatwość montażu LPG

Wady

  • duże spalanie
  • uwaga na olej podnosi się jego poziom !!!
  • uwaga na rozrząd zmienić przy przebiegu 80-90 (ASO zaleca 120tys)

Silników o podanej mocy używają:

 |

Średnia: (9.08)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 9/10
Dynamika
 8.25/10
Ilość opinii: 4
4
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Adam (Fiat Punto 2007 r 17.2tys)03.04.2018r.
Idealny silnik do LPG zero problemów po założeniu,od montażu przejechane ponad 30 tys i wszystko jest OK
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 8.0 l/100km

Pojemność butli: 42 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 410 km

Średnia ocena: (8.00)
Polecam
Adam (Fiat Doblo 2011 r 174.tys )23.03.2018r.
Silnik posiadam w Doblo z 2011 roku przebieg 174 na gazie ponad 40tys bez problemowo,silnik jako taki ale zdecydowanie za słaby do tej masy i wielkości auta.Odpłaca się za to bezawaryjnością .Minus to duże spalanie na benzynie i mało elastyczny i mało dynamiczny.Bardzo dobrze znosi LPG! Spalanie około 10-11 l LPG zbiornik 100l przebieg na nim to 650km.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 100 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 650 km

Średnia ocena: (9.33)
Polecam
Grzegorz ( Bravo II / 90KM 2007 / 150 000 km)01.03.2018r.
Silnik od nowości (2007r.) na LPG. Jestem 3 właścicielem, przejechałem 30 tyś km, jestem bardzo zadowolony. Dotychczas bezawaryjny, dla mnie wystarczająco mocny, dynamika nie powala na kolana ale pozwala na płynne poruszanie w ruchu miejskim. Do 3500 obr/min mułowaty a od 3500-4500obr/min ma najlepszą dynamikę. Elastyczność uważam za bardzo dobrą, silnik nie dławi się i nie szarpie nawet podczas przyspieszania od 1500 obr/min z 4 czy 5 biegu. Natomiast przy ruszaniu i puszczaniu sprzęgła trzeba go trzymać na obrotach bo lubi zgasnąć (być może sprawę pogłębia w moim przypadku dość zużyte sprzęgło które zaczyna łapać dość wysoko). W połączeniu z 6-biegową skrzynią manualną idealny na trasy (spalanie ok. 6L do 6,5L / 100 km). Jedyny mankament jaki zauważyłem to wysokie zużycie oleju (dolewam 150ml-200ml / 1000km). Prawdopodobnie jest to spowodowane tym że silnik zrobił 150tyś na LPG. Współpraca z instalacją LPG idealna. Minimalny spadek mocy i wzrost zużycia paliwa po przełączeniu na LPG. Raz na rok oddaję samochód do regulacji LPG bo się rozstraja i czuć szarpnięcie przy przełączaniu z benzyny na LPG. Zauważułem też że przy mrozach długo czekam na ciepło we wnętrzu samochodu.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 8 l/100km

Pojemność butli: ? l

Ilość km przejechana na 1 butli: ? km

Średnia ocena: (9.00)
Polecam
Jack (Bravo 1.4T 2008r)14.11.2016r.
1.4T (T-Jet) 120/150KM świetny silnik trwały i dobry do lpg, w wersji 150KM zakuty
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (9/10)

Średnie spalanie LPG: 8,5 l/100km

Pojemność butli: 50 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 10000 km