Silnik 1.4 16V VTi LPGWyświetleń: 2563

Silnik 1.4 16V VTi LPG używają:

  • Citroen
  • Peugeot

Silnik Benzynowy 1.4 VTi o mocy od 75 do 95 KM, produkowany w latach 2007+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 2500 zł.

Zalety

  • silnik konstrukcji PSA-BMW
  • konstrukcja nowoczesna
  • blok oraz głowica aluminiowa
  • pokrywa zaworów plastikowa
  • dobra dynamika
  • niskie spalanie

Wady

  • Uwaga na poziom oleju ponieważ może skutkować uszkodzenie hydraulicznego napinacz łańcucha rozrządu oraz awarie wariatora faz

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (10)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 10/10
Dynamika
 10/10
Ilość opinii: 2
2
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Ryszard (Citroen C3 Picasso 2013 r 1.4 95KM 107 t)29.04.2018r.
Silniczek idealny do LPG ładnie współpracuje i co ważne producent przewidział go do montażu LPG w tym aucie i wszystko jest do tego przystosowane.Brak jakichkolwiek problemów,silnik zachował swoje wartości moc i kulturę pracy.Silnik dynamiczny i elastyczny idealny do miasta .
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 47 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 420 km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Krzysztof (citroen c3 Picasso)06.02.2016r.
Polecam.Bezproblemowy.Małe spalanie.Elastyczny
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 8,5 l/100km

Pojemność butli: 36 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 430 km