Silnik 1.6 VTiWyświetleń: 2896

Silnika 1.6 VTi używają:

  • Citroen
  • Peugeot

Silnik Benzynowy 1.6 VTi o mocy od - do 120 KM, produkowany w latach 2007+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 4500+ zł.

Zalety: silnik konstrukcji PSA-BMW, konstrukcja nowoczesna, blok oraz głowica aluminiowa, pokrywa zaworów plastikowa, dobra dynamika, niskie spalanie

Wady: Uwaga na poziom oleju ponieważ może skutkować uszkodzenie hydraulicznego napinacz łańcucha rozrządu oraz awarie wariatora faz,

Silników o podanej mocy używają:

Pozostałe siliniki: 1.0 i | 1.1 i | 1.4 i | 1.6 i | 1.8 i | 1.4 16V | 1.6 16V | 1.8 16V | 2.0 16V | 3.0 V6 | 1.4 VTi |

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3
Średnia: (8.5)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 8/10
Dynamika
 7.5/10
Ilość opinii: 2
2
0
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Hubet (Citroen C4 Grand Picasso)06.03.2017r.
Silnik spokojnie się gazuje ale wymaga umiejętności i nie oszczędzania na instalcji, polecam BRC SQ32. mam jest ok
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 47 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 10000 km

Średnia ocena: (8.33)
Polecam
Adam (Citroen c4)08.04.2014r.
Uwaga silnik nie specjalnie toleruje instalacje LPG .Montaż wiąże się z większymi kosztami około 4500zł z powodu braku podciśnienia w układzie dolotowym .Po za tym silnik godny polecenia ,trwały ,dynamiczny równo pracuje
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (6/10)
Dynamika
 (9/10)

Średnie spalanie LPG: 8.5 l/100km

Pojemność butli: 53 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 600 km

Przeczytaj w poradniku

Najwyżej oceniane silniki

11.4 VTi10.00
21.6 16V10.00
32.0 i10.00
41.8 T10.00
52.0 V-TEC9.33
62.0 i 16V9.33
71.2 16V9.33
81.2 16V9.33
92.0 16V9.33
101.6 Zetec9.17

zobacz pozostałe rankingi