Silnik 1.6 16V VTi LPGWyświetleń: 4792

Silnik 1.6 16V VTi LPG używają:

  • Citroen
  • Peugeot

Silnik Benzynowy 1.6 VTi o mocy od - do 120 KM, produkowany w latach 2007+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 4500+ zł.

Zalety

  • silnik konstrukcji PSA-BMW
  • konstrukcja nowoczesna
  • blok oraz głowica aluminiowa
  • pokrywa zaworów plastikowa
  • dobra dynamika
  • niskie spalanie

Wady

  • Uwaga na poziom oleju ponieważ może skutkować uszkodzenie hydraulicznego napinacz łańcucha rozrządu oraz awarie wariatora faz

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (9)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 8.67/10
Dynamika
 8.33/10
Ilość opinii: 3
3
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Darek (C4 2013 r 137tys )17.03.2018r.
Koszt instalacji nie mały bo około 4.500 zł ale opłacało się teraz spalanie na gazie o niebo niższe i koszty spadły drastycznie.Silnik nie ucierpiał na niczym pracuje normlanie zero problemów z instalacją oraz silnikiem.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9 l/100km

Pojemność butli: 43 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 350 km

Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Hubet (Citroen C4 Grand Picasso)06.03.2017r.
Silnik spokojnie się gazuje ale wymaga umiejętności i nie oszczędzania na instalcji, polecam BRC SQ32. mam jest ok
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: 47 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 10000 km

Średnia ocena: (8.33)
Polecam
Adam (Citroen c4)08.04.2014r.
Uwaga silnik nie specjalnie toleruje instalacje LPG .Montaż wiąże się z większymi kosztami około 4500zł z powodu braku podciśnienia w układzie dolotowym .Po za tym silnik godny polecenia ,trwały ,dynamiczny równo pracuje
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (6/10)
Dynamika
 (9/10)

Średnie spalanie LPG: 8.5 l/100km

Pojemność butli: 53 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 600 km