Popularne na rynku

LPG w silniku BMW 2.0 R4 N46B20

13469
LPG w silniku BMW 2.0 R4 N46B20

Silniki BMW Serii N z LPG są stosowane w samochodach marki

  • BMW
Silnik 4-cylindrowy posiadający 16 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: BMW Seria 1 E87 118i 129KM LPG, BMW Seria 3 E90 318i 129KM LPG, BMW Seria 3 E90 320i 150KM LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: od 129 do 150 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • Silniki z oznaczeniami N46 świetnie nadają się do montażu LPG (pod warunkiem dobrego doboru instalacji oraz fachowego montażu). Silnik bardzo trwały i w miarę przystępnych cenach w utrzymaniu. Bardzo dopracowana jednostka technicznie
  • łańcuch rozrządu.

Wady

  • ze względu na zastosowanie Valvetronic możliwość uszkodzenia głowicy oraz nadpalenia gniazd zaworowymi przy LPG
  • awarie napinacza łańcucha rozrządu
  • awarie cewki zapłonowej
  • awarie Valvetronic
  • drogi montaż instalacji LPG

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 3000 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 7.0/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Opinie użytkowników

27.05.2014 Krzysiek BMW 3 2.0i 150KM 2001 r 215 tys
(9.0)
Opinia: Najlepsza jednostka do zastosowania gazu ,gaz od czterech lat,nigdy nie była z nim problemów.Spalanie w normie ale co jest zadowalające to to że nic silnik nie straciła na mocy i czasami to nie wiadomo czy jeździe się na gazie czy benzynie.
  • 10.0/10
  • 7.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 11L
  • Pojemność butli: 52L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam