BMW

LPG w silniku BMW 3.0 R6 N52B30

6008
LPG w silniku BMW 3.0 R6 N52B30

Silniki BMW Serii N z LPG są stosowane w samochodach marki

  • BMW
Silnik 6-cylindrowy posiadający 24 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: BMW Seria 5 E60 530xi 258KM LPG, BMW Seria 6 E63 630i 258KM LPG, BMW Seria 7 E65 735i 272KM LPG, BMW X5 E70 3.0si R6 24V 272KM LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: od 218 do 272 KM

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • doskonałe osiągi
  • świetna dynamika
  • wysoka kultura pracy

Wady

  • awarie elektrycznej pompy cieczy
  • problem z hydraulicznymi popychaczami
  • drogi serwis
  • drogie części
  • kosztowna instalacja LPG

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Część użytkowników zgłasza problemy po montażu instalacji LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 4500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 8.0/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Opinie użytkowników

01.05.2018 Anonim BMW 530 3.0 231KM 2006 r 210.tys/km
(9.3)
Opinia: Jak dla mnie wszystko OK silnik dobrze współpracuje z LPG niema żadnych awarii silnika i instalacji.Spalanie na poziomie 15L przy tak dużym aucie jest OK.Jedynie montaż nie tani bo 4600 zł tak więc jak ktoś ma zamiar jeździć rok to się nie opłaca ale dłużej
  • 10.0/10
  • 8.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 15L
  • Pojemność butli: 53L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam