Silnik 2.0 MZRWyświetleń: 3157

Silnika 2.0 MZR używają:

  • Mazda

Silnik Benzynowy 2.0 o mocy od - do 150 KM, produkowany w latach 2003-2009

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk pośredni.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 3500-4500 zł.

Zalety: bardzo żywotna i trwała jednostka , dobra dynamika ,konstrukcja technicznie zaawansowana ,

Wady: drogi serwis , drogie części ,uwaga na EGR

Silników o podanej mocy używają:

 |

Pozostałe siliniki: 1.4 MZR | 1.6 MZR | 1.8 MZR | 2.3 16V |

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 29
Średnia: (7.22)
Trwałość
 8/10
Utrzymanie
 6.33/10
Dynamika
 7.33/10
Ilość opinii: 3
2
1
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Marian (Opel Vectra C 2003 115000)02.03.2015r.
Silnik znosi instalację LPG bez najmniejszych problemów. Kompletnie niezauważalny spadek mocy na gazie. Przy umiejętnym obchodzeniu się z pedałem gazu potrafi spalić 9 litrów lpg w jeździe mieszanej. Szczególnie godna uwagi jest jednostka 122-125 KM, w której luzy zaworowe są regulowane automatycznie.
Trwałość
 (8/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (8/10)

Średnie spalanie LPG: 9,2 l/100km

Pojemność butli: 47 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 370 km

Średnia ocena: (9.00)
Polecam
Leszek (Mazda 2.0 150KM 135)03.12.2014r.
Silnik rakieta,żadnych problemów,zero awarii.Chcesz pofruwać to polecam Mazdę 3 z tym diabelskim sinikiem
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (7/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9.5 l/100km

Pojemność butli: 47 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 400 km

Średnia ocena: (4.00)
Odradzam
Jorg (6 kombi 2.0 140KM 2004r.)12.08.2014r.
Strasznie paliwożerny. Minimum 15l gazu na stówkę w trasie a w mieście nawet i 18l/100km. Czy taki trwały? Po 200000km ciągle jakieś pierdoły (cewka, kable, rozrusznik, sprzęgło). Ceny części z kosmosu. Ciekawe gdzie ta trwałość o której tyle się mówi.
Trwałość
 (6/10)
Utrzymanie
 (2/10)
Dynamika
 (4/10)

Średnie spalanie LPG: 16-18 l/100km

Pojemność butli: 80 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 250 km