BMW

LPG w silniku BMW 2.8 R6 M52B28

3866
LPG w silniku BMW 2.8 R6 M52B28

Silniki BMW Serii M z LPG są stosowane w samochodach marki

  • BMW
Silnik 6-cylindrowy posiadający 24 zaworów oraz wtrysk pośredni.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: BMW Seria 3 E36 FL 328i 193KM LPG, BMW Seria 3 E46 328i 193KM LPG, BMW Seria 5 E39 528i 193KM LPG, BMW Seria 7 E38 728i 193KM LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: do 193 KM

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: pośredni

Zalety

  • dobre trwałe silniki
  • blok wykonany z aluminium
  • bardzo dynamiczna jednostka
  • 6-cylindrów bardzo wysoka kultura pracy

Wady

  • droga instalacja LPG
  • awarie cewki zapłonowej (koszt 200zł)
  • uwaga na silniki z dużym przebiegiem (duża utrata oleju przy uszkodzonych uszczelniaczach zaworów)

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Część użytkowników zgłasza problemy po montażu instalacji LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 4000 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 8.0/10
Dynamika 6.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Opinie użytkowników

09.10.2019 Michał BMW 728/2000r automat
(8.0)
Opinia: Dobra jednostka napędowa, mało awaryjna, wrażliwa na niedomagania osprzętu. Świetnie pracuje na LPG. Polecam
  • 10.0/10
  • 8.0/10
  • 6.0/10
  • Średnie spalanie: 13L
  • Pojemność butli: 60L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam