Popularne na rynku

LPG w silniku BMW 2.0 R6 M52B20

4808
LPG w silniku BMW 2.0 R6 M52B20

Silniki BMW Serii M z LPG są stosowane w samochodach marki

  • BMW
Silnik 6-cylindrowy posiadający 24 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: BMW Seria 3 E36 FL 320i 150KM LPG, BMW Seria 3 E46 320i 150KM LPG, BMW Seria 5 E39 520i 150KM LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: do 150 KM

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • dobre trwałe silnik
  • blok wykonany z aluminium
  • bardzo dynamiczna jednostka
  • 6-cylindrów bardzo wysoka kultura pracy

Wady

  • droga instalacja LPG
  • awarie cewki zapłonowej (koszt 200zł)
  • uwaga na silniki z dużym przebiegiem
  • duża utrata oleju przy uszkodzonych uszczelniaczach zaworów
  • awarie czujnika położenia wałka rozrządu
  • uszkodzenia uszczelki pod głowicą

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Część użytkowników zgłasza problemy po montażu instalacji LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 3500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.3)
Trwałość 9.0/10
Utrzymanie 8.0/10
Dynamika 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Opinie użytkowników

05.07.2015 Andreas e46/2000/35000
(8.3)
Opinia: idealny silnik do gazu
  • 9.0/10
  • 8.0/10
  • 8.0/10
  • Średnie spalanie: 10L
  • Pojemność butli: 43L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam