BMW

LPG w silniku BMW 2.0 R4 16V N42B20

3657
LPG w silniku BMW 2.0 R4 16V N42B20

Silniki BMW Serii N z LPG są stosowane w samochodach marki

  • BMW
Silnik 4-cylindrowy posiadający 16 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: BMW Seria 3 E46 FL 318i 143KM N42 Benzyna+LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: do 143 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała jednostka
  • przystępne cenach części
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • montażu LPG (pod warunkiem dobrego doboru instalacji oraz fachowego montażu)

Wady

  • możliwość uszkodzenia głowicy oraz nadpalonymi gniazdami zaworowymi przy użytkowaniu LPG
  • bardzo drogi serwis
  • regulacja wałka ssącego i wydechowego
  • koszty wymiana rozrządu

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Część użytkowników zgłasza problemy po montażu instalacji LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 3500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.3)
Trwałość 4.0/10
Utrzymanie 10.0/10
Dynamika 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 1

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 0 1

Opinie użytkowników

17.08.2020 rafal bmw 118i
(7.3)
Opinia: Bardzo duży problem z tym silnikiem pada wszytko cewki sondy ogolnie w Polsce nikt nie potrafi ustawić gdy silnik nie posiada ciśnienia w kolektorze ssacym nie polecam dynamika dobra ale nic wiecej
  • 4.0/10
  • 10.0/10
  • 8.0/10
  • Średnie spalanie: 12L
  • Pojemność butli: 75L
  • Przybliżony zasięg na butli: 530 km
Odradzam