Ford

LPG w silniku Ford 1.6 16V Duratec Ti-VCT

7014
Kategoria: Silniki Ford z LPG

Specyfikacja

Zakres mocy: od 85 do 125 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała jednostka
  • dostępność części
  • prosty serwis
  • dobra dynamika

Wady

  • awarie czujnika położenia wału
  • awarie sondy lambda
  • awarie koła zmiennych faz rozrządu
  • kosztowny montaż instalacji LPG
  • głośna praca silnika
  • wysoki poziom spalania

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Część użytkowników zgłasza problemy po montażu instalacji LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 4500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (10.0)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 10.0/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Opinie użytkowników

02.09.2018 Marcin Focus 2013.r 127.tys
(10.0)
Opinia: Potwierdzam ja też się nasłuchałem o tym silniku żeby nie montować.Już przejechane 40 tys i zero problemów.Silnik nie stracił na osiągach,pracuje ładnie tak jak również LPG.
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 10L
  • Pojemność butli: 47L
  • Przybliżony zasięg na butli: 400 km
Polecam
19.03.2018 Tomasz Frod Focus Kombi 2014 r 160.tys
(10.0)
Opinia: Ostrzegano mnie przed montażem instalacji do tego silnika,nic bardziej mylnego przejechane już ponad 40 tys km i zero problemów.Instalacja BRC założona za kwotę 3000 zł z Lubryfikacją spalanie na gazie 9.5-10l średnio na trasie około 8 l miasto maks 11 l.Silnik pracuje normalnie nie stracił
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 10L
  • Pojemność butli: 47L
  • Przybliżony zasięg na butli: 400 km
Polecam