Toyota

LPG w silniku Toyota 2.0 16V VVT-i 1AZ

6160
Opublikowane 9 lutego 2022 r.
LPG w silniku Toyota 2.0 16V VVT-i 1AZ

Silniki Toyota z LPG są stosowane w samochodach marki

  • Toyota
  • Lexus
Silnik 4-cylindrowy posiadający 16 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: Toyota RAV4 II 2.0 16V VVT-i 150KM 1AZ-FE Benzyna+LPG, Toyota RAV4 III 2.0 16V VVT-i 152KM 1AZ-FE Benzyna+LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: od 150 do 152 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • bardzo dobra konstrukcja bardzo dobra dynamika
  • wysoka kultura pracy
  • przyzwoity poziom spalani
  • cicha praca silnika

Wady

  • regulacja zaworów
  • drogi serwis

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Część użytkowników zgłasza problemy po montażu instalacji LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 4500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 9.0/10
Dynamika 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Opinie użytkowników

02.08.2018 Piotr 2.0 D4 VVt-i 1az-fse 147 KM 2003/180 ty
(9.3)
Opinia: Bardzo wytrzymały silnik do jazdy poza miastem, oszczędny do 3 tys. obrotów (mało dynamiczny w tym zakresie), powyżej oceniam na dynamiczny, pomimo braku turbo. Przez 180 tys. km żadnych problemów (auto od 2004 roku na drodze). W 2014 założyłem instalację LPG (STAG, Nowotczyński, Mława -polecam),
  • 10.0/10
  • 9.0/10
  • 9.0/10
  • Średnie spalanie: 8.8L
  • Przybliżony zasięg na butli: 0 km
Polecam