Peugeot

LPG w silniku Peugeot 1.8 i 16V DOHC XU7

2563
Opublikowane 7 lipca 2025 r.
LPG w silniku Peugeot 1.8 i 16V DOHC XU7

Silniki Peugeot z LPG są stosowane w samochodach marki

  • Citroen
  • Peugeot
  • Fiat
Silnik 4-cylindrowy posiadający 16 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: Citroen Xantia II 1.8 i 16V 110KM XU7 Benzyna+LPG, Peugeot 406 1.8 i 16V 110KM Benzyna+LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: do 110 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała jednostka przebiegi do 1 miliona km
  • dobra dynamika
  • niska awaryjność
  • przyzwoity poziom spalania
  • łatwość montażu LPG

Wady

  • duże ubytki oleju

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 3500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.0)
Trwałość 9.0/10
Utrzymanie 8.0/10
Dynamika 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Opinie użytkowników

07.03.2018 Peugeot 406 116KM/2001 345 tyś.km
(8.0)
Opinia: Silnik wyjątkowo trwały. Jak to 16zaworówce trochę głośna praca.Idealny pod LPG ale trzeba pilnować filtrów i świec. Potwierdzam kiepskie cewki zapłonowe przy przebiegu 350tyskm 3 razy wymiana. Patent bez kabli bardzo dobry tylko czemu nie zastosowali oddzielnych cewek na każdy cylinder nie wiem.Sonda wymiana 2razy.
  • 9.0/10
  • 8.0/10
  • 7.0/10
  • Średnie spalanie: 9L
  • Pojemność butli: 41L
  • Przybliżony zasięg na butli: 390 km
Polecam