Opinia:
silnik jak na swoją pojemność dynamiczny. Niestety po 100tyś. km lubi spalać spalać olej. Do tego nie za bardzo nadaje się do lpg - trzeba regulować luzy zaworowe max co 50 tys. co tanie nie jest. Korekty paliwowe długoterminowe to tzw. beton - jeżeli np
przez zużytą listwę wtryskową korekta pójdzie mocno w górę samochód będzie źle pracował na benzynie a na gazie ok. Zbicie korekty możliwe tylko przez adaptację w serwisie. W grupie VW np w 1.4mpi po 2010r korekty długoterminowe płynnie się zmieniają. Nie wiem jak w Reanult 1.6
2.0/10
3.0/10
9.0/10
Średnie spalanie:
7.5L
Pojemność butli:
35L
Przybliżony zasięg na butli:
400 km
Odradzam
24.05.2023Wojtek208/2012/140000
(5.0)
Opinia:
Ten silnik to tragedia w wielu aktach. Nieoczekiwane spadki mocy, konieczność drogiej regulacji luzów zaworowych ze względu na braki szklanek w sklepach. Nie regulujesz - spalisz gniazda zaworowe i ok. 10tys. na naprawę. Jeśli ktoś myśli o takiej jeździ niech lepiej szuka czegoś z 4
cylindrami i hydrauliką zaworową. Zwłaszcza gdy jeździ ekspresówką lub autostradą.