Peugeot

LPG w silniku Peugeot 2.0 i 16V DOHC XU10

2348
LPG w silniku Peugeot 2.0 i 16V DOHC XU10

Silniki Peugeot z LPG są stosowane w samochodach marki

  • Citroen
  • Peugeot
  • Fiat
Silnik 4-cylindrowy posiadający 16 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: Citroen Xantia II 2.0i 16V 132KM XU10 Benzyna+LPG, Peugeot 406 2.0 i 16V 132KM Benzyna+LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: do 132 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • dobra dynamika
  • niska awryjność
  • trwała jednostka
  • prosta konstrukcja
  • łatwy serwis
  • dostępność części

Wady

  • poważne awarie panewek

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 3500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami