Silnik 2.0 16V Turbo F4Rt LPGWyświetleń: 2466

Silnik 2.0 16V Turbo F4Rt LPG używają:

  • Renault

Silnik Benzynowy 2.0 Turbo o mocy od 165 do 170 KM, produkowany w latach 2004+

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk Wielopunktowy.

Nie zalecany do montażu LPG

Cena montażu 2800 zł.

Zalety

  • prosta i trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • niskie koszty serwisu
  • możliwość tuningu
  • dostępność części
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • awarie cewki zapłonowej Sagem
  • wysokie spalanie

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (9.22)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 9/10
Dynamika
 8.67/10
Ilość opinii: 3
3
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (9.33)
Polecam
Tomasz ( Megane Coupe / 228KM/2010 / 167tys.)27.04.2018r.
2.0T F4RT tak jak 2.0 16V F4R znakomicie znosi LPG, to jedna z najlepszych jednostek benzynowych Renault, dziwią mnie te bzdurne opisy, że silniki doładowane nie znoszą LPG i przez to zużywają się turbiny, grubszej teorii to już nie słyszałem !
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (8/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: . l/100km

Pojemność butli: . l

Ilość km przejechana na 1 butli: . km

Średnia ocena: (9.67)
Polecam
Paweł (Espace, 170KM / 2005/270000)17.04.2018r.
Silnik bardzo trwały i bezobsługowy. To nie prawda, że nie nadaje się do LPG. Mam zrobione już 110.000 km na LPG i zero problemów. Totalnie nic się nie dzieje. Części mega tanie i łatwo dostępne- rozrząd przyzwoitej firmy - 330-400PLN. Od zakupu auta z tym silnikiem zmieniłem ylko rozrząd i płyny eksploatacyjne oraz jedną cewkę. Dynamika na przyzwoitym poziomie. Spalanie w dużym mieście 15-16l LPG , w trasie 12l LPG bez oszczędzania (110+/h). Nie jest źle, jak na auto o opływowości wiaty przystankowej.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (9/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 15 l/100km

Pojemność butli: ? l

Ilość km przejechana na 1 butli: ? km

Średnia ocena: (8.67)
Polecam
Jarek ( F4RT 170KM 2010 / 82 000km)03.03.2018r.
Silnik bezawaryjny i polecany do LPG do tego dól silnika kuty, nie odlewany, więc wytrzymalszy na wyższe temperatury jak ktoś chciałby podnosić moc. Co do mocy to 170k do jazdy po mieście OK,ale na trasie i automatycznej skrzyni biegów nie jest demonem szybkości. Zalety: - małe koszty eksploatacji - bezawaryjny - idealny do LPG Wady: - wolna skrzynia automatyczna - mała moc, można podnieść programem do 200-2010km jak w wersjach GT lub zainwestować w wydech, wtryskiwacze, dolot, intercooler ale to już są większe koszty
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (6/10)

Średnie spalanie LPG: 11 l/100km

Pojemność butli: ? l

Ilość km przejechana na 1 butli: ? km