Renault

Silnik 2.0 16V Turbo F4Rt LPG

12801
Kategoria: Silniki Renault
Silnik 2.0 16V Turbo F4Rt LPG

Silniki Renault są stosowane w samochodach marki

Silnik 4-cylindrowy posiadający 16 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.

Specyfikacja

Zakres mocy: od 165 do 170 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • prosta i trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • niskie koszty serwisu
  • możliwość tuningu
  • dostępność części
  • bardzo dobra dynamika
  • świetne osiągi

Wady

  • awarie cewki zapłonowej Sagem
  • wysokie spalanie

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Montaż instalacji LPG w tym silniku nie jest zalecany
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 3000 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 5) (9.5)
Trwałość 9.2/10
Utrzymanie 9.4/10
Dynamika 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 5 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 5 0

Opinie użytkowników

02.07.2021 AJ Laguna GT
(10.0)
Opinia: Najlepszy silnik jaki miałem z LPG
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 12L
  • Pojemność butli: 58L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam
20.09.2020 Adam i Ewa :) Espace 2.0TCe 208KM LPG
(10.0)
Opinia: Mam Reno Espace z silnikiem 2,0Tce + LPG, podniesiona moc ze 180KM do 208KM przejechałem już na LPG 216tys.km, ogólnie auto ma przejechane 388tys.km. Doskonały silnik pod LPG, lepszego jeszcze nie miałem, jestem bardzo zadowolony. Espace to ciężkie auto spalanie na autostradzie 12-13 LPG jest
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 11L
  • Pojemność butli: 79L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam
27.04.2018 Tomasz Megane Coupe / 228KM/2010 / 167tys.
(9.3)
Opinia: 2.0T F4RT tak jak 2.0 16V F4R znakomicie znosi LPG, to jedna z najlepszych jednostek benzynowych Renault, dziwią mnie te bzdurne opisy, że silniki doładowane nie znoszą LPG i przez to zużywają się turbiny, grubszej teorii to już nie słyszałem !
  • 10.0/10
  • 8.0/10
  • 10.0/10
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam
17.04.2018 Paweł Espace, 170KM / 2005/270000
(9.7)
Opinia: Silnik bardzo trwały i bezobsługowy. To nie prawda, że nie nadaje się do LPG. Mam zrobione już 110.000 km na LPG i zero problemów. Totalnie nic się nie dzieje. Części mega tanie i łatwo dostępne- rozrząd przyzwoitej firmy - 330-400PLN. Od zakupu auta z tym
  • 10.0/10
  • 9.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 15L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam
03.03.2018 Jarek F4RT 170KM 2010 / 82 000km
(8.7)
Opinia: Silnik bezawaryjny i polecany do LPG do tego dól silnika kuty, nie odlewany, więc wytrzymalszy na wyższe temperatury jak ktoś chciałby podnosić moc. Co do mocy to 170k do jazdy po mieście OK,ale na trasie i automatycznej skrzyni biegów nie jest demonem szybkości. Zalety: - małe koszty eksploatacji -
  • 6.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 11L
  • Odległość przejechana na butli: 260 km
Polecam