LPG w silniku Renault 1.6 16V MPI K4M

6339
Opublikowane 10 lutego 2022 r.

Specyfikacja

Zakres mocy: od 88 do 107 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dostępność części
  • dobra kultura pracy
  • przyzwoita dynamika
  • dobra współpraca z LPG

Wady

  • drobne awarie osprzętu

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 3500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.3)
Trwałość 10.0/10
Utrzymanie 10.0/10
Dynamika 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Opinie użytkowników

07.04.2018 Zbych Dacia Lodgy 2012.r 137 tys/km
(8.3)
Opinia: Silnik w mojej Daci Lodgy jest zdecydowanie za słaby moc 84KM na ten wóz to śmiech.Jednak sam silnik nie sprawia problemów i dobrze współpracuje z LPG to jego duży plus.
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 5.0/10
  • Średnie spalanie: 9.5L
  • Pojemność butli: 50L
  • Przybliżony zasięg na butli: 450 km
Polecam
15.03.2018 Janek Scenic/2007r/ 208tyś
(10.0)
Opinia: Swietny silnik idealny do gazu,nic się z nim nie dzieje.Ważne żeby uważać na rozrząd i koło zmiennych faz rozrządu.
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • 10.0/10
  • Średnie spalanie: 9.5L
  • Pojemność butli: 43L
  • Przybliżony zasięg na butli: 380 km
Polecam