Opinia:
Silnik jak na razie świetnie współpracuje z instalacja LPG .Od pierwszego dnia (odebrany z salonu) ma założoną instalację LPG i do dzisiaj przejechał 85 tyś. Zero problemów. Mam również zainstalowanego powerboxa i wszystko to razem współpracuje bez zarzutu. Spalanie to 12 l/lpg. (Benzyny nie wiem
bo do dzisiaj nie jechałem odcinków wystarczających do pomiaru).Silnik na hamowni wykazuje 367 N/m mome
10.0/10
10.0/10
9.0/10
Średnie spalanie:
12L
Odległość przejechana na butli:
260 km
Polecam
26.04.2018TomaszScenic II / 136KM 2008 / 165tys
(7.7)
Opinia:
Świetny silnik pod LPG, wysoka kultura pracy, należy dbać o rozrząd i wymieniać go trochę szybciej, olej lepiej zmieniać co 10-15tys. potrafi niedomagać KZFR koło zmiennych faz rozrządu (koszt ok.400zł). Miałem dwa takie silniki i byłem bardzo zadowolony, teraz jeżdżę 1.4TCe z LPG i też
super się sprawuje, a dynamika lepsza jak w 2.0 ;-) Z tą możliwością tuningu 2.0 16V to coś im się pomyliło, pewnie chodziło o wersję z turbo 2.0T F4RT ;-)
Opinia:
Potwierdzam silnik idealny do LPG bardzo trwały bezawaryjny.Moc dynamika oraz kultura pracy na najwyższym poziomie.Silnik Renaulta benzynowe są jednymi z najlepszych na rynku,świadczy o tym ich bezawaryjność oraz trwałość.
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Średnie spalanie:
11L
Pojemność butli:
47L
Odległość przejechana na butli:
260 km
Polecam
21.02.2018PawełScenic 2,0 16 140KM rok 2001
(10.0)
Opinia:
Silnik bardzo dynamiczny i zarazem oszczędny jeżdząc po miescie spalanie ok.9-9,5 litra gazu na trasie przy jezdzie do 100km/h spalanie wynosi miedzy 7,5-8,0 litrów gazu przy szybszej jezdzie pow 140 spali już ok 9,5-10 litrów