LPG w silniku Renault 1.4 8V MPI K7J

4760
Opublikowane 9 lutego 2022 r.
LPG w silniku Renault 1.4 8V MPI K7J

Silniki Renault z LPG są stosowane w samochodach marki

  • Dacia
  • Renault
Silnik 4-cylindrowy posiadający 8 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: Dacia Logan I 1.4 8V MPI 75KM K7J z fabrycznym LPG, Dacia Sandero I 1.4 8V MPI 72KM K7J z fabrycznym LPG, Renault Thalia I 1.4 8V MPI 75KM K7J Benzyna+LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: od 72 do 75 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • łatwość montażu jednostka LPG
  • (tani montaż LPG)
  • dostępność części
  • łatwość naprawy przez nie skomplikowaną konstrukcję silnika

Wady

  • gorsze parametry
  • słaba kultura pracy
  • silnik 8 zaworowy
  • jednostka we wcześniejszych latach produkcji narażona na zerwanie paska
  • awarie czujnika przepustnicy

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 3500 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.3)
Trwałość 8.0/10
Utrzymanie 9.0/10
Dynamika 5.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Opinie użytkowników

31.01.2016 Piotr Thalia 2004 173
(7.3)
Opinia: Silnik prosty trwały, tani jak barszcz mam przejechane 173tys na lpg 65tys, dynamika taka sobie, poprzednio miałem ten sam silnik też w thalii i lepiej to jeździło może to był ten 80KM ogólnie tanie jeździdło.
  • 8.0/10
  • 9.0/10
  • 5.0/10
  • Średnie spalanie: 10L
  • Pojemność butli: 32L
  • Przybliżony zasięg na butli: 270 km
Polecam