Opinia:
Mam Reno Espace z silnikiem 2,0Tce + LPG, podniesiona moc ze 180KM do 208KM przejechałem już na LPG 216tys.km, ogólnie auto ma przejechane 388tys.km. Doskonały silnik pod LPG, lepszego jeszcze nie miałem, jestem bardzo zadowolony. Espace to ciężkie auto spalanie na autostradzie 12-13 LPG jest
dla mnie satysfakcjonujące, instalacja BRC, zbiornik 79 litry. Enjoy LPG :)))
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Średnie spalanie:
11L
Pojemność butli:
79L
Przybliżony zasięg na butli:
610 km
Polecam
27.04.2018TomaszMegane Coupe / 228KM/2010 / 167tys.
(9.3)
Opinia:
2.0T F4RT tak jak 2.0 16V F4R znakomicie znosi LPG, to jedna z najlepszych jednostek benzynowych Renault, dziwią mnie te bzdurne opisy, że silniki doładowane nie znoszą LPG i przez to zużywają się turbiny, grubszej teorii to już nie słyszałem !
10.0/10
8.0/10
10.0/10
Przybliżony zasięg na butli:
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/tompow/domains/motolpg.pl/wp-content/themes/wankom/libs/comments.php on line 283
NAN km
Polecam
17.04.2018PawełEspace, 170KM / 2005/270000
(9.7)
Opinia:
Silnik bardzo trwały i bezobsługowy. To nie prawda, że nie nadaje się do LPG. Mam zrobione już 110.000 km na LPG i zero problemów. Totalnie nic się nie dzieje. Części mega tanie i łatwo dostępne- rozrząd przyzwoitej firmy - 330-400PLN. Od zakupu auta z tym
silnikiem zmieniłem ylko rozrząd i płyny eksploatacyjne oraz jedną cewkę. Dynamika na przyzwoitym poziomie. Spalanie w dużym mieście 15-16l LPG , w trasie 12l LPG bez oszczędzania (110+/h). Nie jest źle, jak na auto o opływowości wiaty przystankowej.
10.0/10
9.0/10
10.0/10
Średnie spalanie:
15L
Przybliżony zasięg na butli:
0 km
Polecam
03.03.2018JarekF4RT 170KM 2010 / 82 000km
(8.7)
Opinia:
Silnik bezawaryjny i polecany do LPG do tego dól silnika kuty, nie odlewany, więc wytrzymalszy na wyższe temperatury jak ktoś chciałby podnosić moc.
Co do mocy to 170k do jazdy po mieście OK,ale na trasie i automatycznej skrzyni biegów nie jest demonem szybkości.
Zalety:
- małe koszty eksploatacji
-
bezawaryjny
- idealny do LPG
Wady:
- wolna skrzynia automatyczna
- mała moc, można podnieść programem do 200-2010km jak w wersjach GT lub zainwestować w wydech, wtryskiwacze, dolot, intercooler ale to już są większe koszty