Silnik 1.6 16V LPGWyświetleń: 2495

Silnik 1.6 16V LPG używają:

  • Dacia
  • Renault

Silnik Benzynowy 1.6 o mocy od 101 do 113 KM, produkowany w latach 1999-2012

Układ 4-cylindrowy, 16 zaworów, wtrysk wielopunktowy.

Przystosowany do montażu LPG

Cena montażu 2500 zł.

Zalety

  • dobra dynamika
  • cicha praca
  • trwała i praktycznie bezawaryjna jednostka

Wady

  • największy problem jest z cewkami zapłonowymi (zawilgocenie powoduje ich awarie)
  • uwaga na rozrząd !!! spalanie
  • awarie koła zmiennych faz rozrządu
  • czujnik położenia wału
  • duże spalanie

Silników o podanej mocy używają:

Średnia: (9.44)
Trwałość
 10/10
Utrzymanie
 10/10
Dynamika
 8.33/10
Ilość opinii: 3
3
0

Czy poleciłbyś ten silnik do montażu LPG ?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 10
Opinie użytkowników
Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Darek (Megane III 2011 r 175.tys)16.05.2018r.
Silnik idealnie nadaje się do LPG prosty montaż zerowa awaryjność jedynie koło zmiennych faz rozrządu daje popalić ale nie ma problemu z jego naprawą.Dynamika dobra wystarczająca, spalanie na dobrym poziomie.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9.0 l/100km

Pojemność butli: 53 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 440 km

Średnia ocena: (8.33)
Polecam
Zbych (Dacia Lodgy 2012.r 137 tys/km)07.04.2018r.
Silnik w mojej Daci Lodgy jest zdecydowanie za słaby moc 84KM na ten wóz to śmiech.Jednak sam silnik nie sprawia problemów i dobrze współpracuje z LPG to jego duży plus.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (5/10)

Średnie spalanie LPG: 9.5 l/100km

Pojemność butli: 50 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 400 km

Średnia ocena: (10.00)
Polecam
Janek (Scenic/2007r/ 208tyś)15.03.2018r.
Swietny silnik idealny do gazu,nic się z nim nie dzieje.Ważne żeby uważać na rozrząd i koło zmiennych faz rozrządu.
Trwałość
 (10/10)
Utrzymanie
 (10/10)
Dynamika
 (10/10)

Średnie spalanie LPG: 9.5 l/100km

Pojemność butli: 43 l

Ilość km przejechana na 1 butli: 350 km