Opinia:
Miałem 16 lat w Ibizie z 2006 r zagazowany w 2011 - przejechał do ub. r 300k a na oleju 5w40 praktycznie nie pił oleju. Samochód zaczął po 12 latach gnić, przewody też, silnik nawet nie puszczał oleju - nie do zajechania, bardzo dobry silnik
pod LPG (spalanie ok 8.5-9.5 litra w zależności od stylu jazdy
10.0/10
9.0/10
6.0/10
Średnie spalanie:
9L
Pojemność butli:
32L
Odległość przejechana na butli:
360 km
Polecam
13.09.2021Lcys2001
(0.0)
Opinia:
It's an optimal choice for LPG. I have less than 7 liters of LPG consumption on a Skoda Octavia measured at 90 000Km
Cheap parts. Not a rocket but works good, reliable. The only regret is there are no Euro 5-6 versions.
0.0/10
0.0/10
0.0/10
Średnie spalanie:
7L
Pojemność butli:
1.4L
Odległość przejechana na butli:
260 km
Polecam
17.08.2020rafalvw polo 2011
(8.7)
Opinia:
Samochod kupiony z przebiegiem 60 tys zalozona instalacja stag obecnie 75 tys bez zadnych problemów jedzi wszystko ok wersja dsg 7 biegow spalanie 8.5 gazu miasto 10.4
10.0/10
8.0/10
8.0/10
Średnie spalanie:
8.7L
Pojemność butli:
55L
Odległość przejechana na butli:
260 km
Polecam
20.02.2020MPolo 1,4 16V 75KM 2004
(8.0)
Opinia:
Bardzo dobrze współpracuje z LPG. Instalacja LOVATO za 2200zł. Ponad 70 tys. km przejechane na gazie. Z usterek w tym czasie wymiana cewek zapłonowych po przebiegu pojazdu 200 000 km były jeszcze oryginalne:)
10.0/10
8.0/10
6.0/10
Średnie spalanie:
8L
Pojemność butli:
36L
Odległość przejechana na butli:
260 km
Polecam
09.03.2019Lcys2001 Skoda Octavia I 1.4/ 16V AXP engin
(8.7)
Opinia:
I have the 75HP AXP engine variant on a Skoda Octavia from 2001.This engine is good for those who driving calmly at a maximum of 120 Km/h. The cost of the installation was about 450 Euros (AG Compact with Valtek-Red 3 Ohm injectors)The car have
0 problems working with LPG.This car can be driven in cities very economically if you know to take your foot of the acceleration after you gave some extra speed.The idea is to take your foot of the acceleration as much as you can and you have a low consumption! Use the inertia at your advantage! The cost of the maintenance is fairly low.As a negative I would mention a slow acceleration when you undertaking somebody due the low (75 HP) engine. You need a minimum of 3000 rpm for any dynamic. For Octavia this engine is the minimum but if you are a calm driver you can get along just fine and I would recommend this engine due to low maintenance costs and low fuel consumption - If you know how to drive it economically!