Opinia:
F4Rt 204KM w lagunie III.
Pierwsze renault, po BMW e60, e83 (m54b25) audi a4 (1.8t) i hondzie accord (k24).
Zaskoczenie mocą renault bezcenne. Zaskoczenie jak pięknie pracuje z LPG to kolejne super pozytywne zaskoczenie.
10.0/10
9.0/10
10.0/10
Średnie spalanie:
11L
Pojemność butli:
46L
Przybliżony zasięg na butli:
360 km
Polecam
02.07.2021AJLaguna GT
(10.0)
Opinia:
Najlepszy silnik jaki miałem z LPG
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Średnie spalanie:
12L
Pojemność butli:
58L
Przybliżony zasięg na butli:
410 km
Polecam
20.09.2020Adam i Ewa :)Espace 2.0TCe 208KM LPG
(10.0)
Opinia:
Mam Reno Espace z silnikiem 2,0Tce + LPG, podniesiona moc ze 180KM do 208KM przejechałem już na LPG 216tys.km, ogólnie auto ma przejechane 388tys.km. Doskonały silnik pod LPG, lepszego jeszcze nie miałem, jestem bardzo zadowolony. Espace to ciężkie auto spalanie na autostradzie 12-13 LPG jest
dla mnie satysfakcjonujące, instalacja BRC, zbiornik 79 litry. Enjoy LPG :)))
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Średnie spalanie:
11L
Pojemność butli:
79L
Przybliżony zasięg na butli:
610 km
Polecam
27.04.2018TomaszMegane Coupe / 228KM/2010 / 167tys.
(9.3)
Opinia:
2.0T F4RT tak jak 2.0 16V F4R znakomicie znosi LPG, to jedna z najlepszych jednostek benzynowych Renault, dziwią mnie te bzdurne opisy, że silniki doładowane nie znoszą LPG i przez to zużywają się turbiny, grubszej teorii to już nie słyszałem !
10.0/10
8.0/10
10.0/10
Przybliżony zasięg na butli:
Warning: Division by zero in /home/klient.dhosting.pl/tompow/domains/motolpg.pl/wp-content/themes/wankom/libs/comments.php on line 283
NAN km
Polecam
17.04.2018PawełEspace, 170KM / 2005/270000
(9.7)
Opinia:
Silnik bardzo trwały i bezobsługowy. To nie prawda, że nie nadaje się do LPG. Mam zrobione już 110.000 km na LPG i zero problemów. Totalnie nic się nie dzieje. Części mega tanie i łatwo dostępne- rozrząd przyzwoitej firmy - 330-400PLN. Od zakupu auta z tym
silnikiem zmieniłem ylko rozrząd i płyny eksploatacyjne oraz jedną cewkę. Dynamika na przyzwoitym poziomie. Spalanie w dużym mieście 15-16l LPG , w trasie 12l LPG bez oszczędzania (110+/h). Nie jest źle, jak na auto o opływowości wiaty przystankowej.