LPG w silniku Renault 1.2 16V TCe D4Ft

6709
Opublikowane 9 sierpnia 2025 r.
LPG w silniku Renault 1.2 16V TCe D4Ft

Silniki Renault z LPG są stosowane w samochodach marki

  • Dacia
  • Renault
Silnik 4-cylindrowy posiadający 16 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: Renault Twingo II 1.2 16V TCe 100KM D4Ft Benzyna+LPG, Renault Clio III 1.2 16V TCe 103KM D4Ft Benzyna+LPG, Renault Modus 1.2 16V TCe 101KM D4Ft Benzyna+LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: od 100 do 103 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: wielopunktowy

Turbosprężarka

Zalety

  • trwała konstrukcja
  • wysoki moment obrotowy
  • bardzo dobra dynamika
  • niski poziom spalania
  • łatwość montażu LPG

Wady

  • najczęstsze usterki to awarie cewek zapłonowych
  • problemy ze świecami zapłonowymi wymiana co 60 tys/km
  • awarie przepustnicy

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 4000 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami