
Silnik Renault 1.0 TCe H4Dt ma zastosowanie od 2020 roku w samochodach koncernu Renault i oferowany jest z fabryczną instalacją LPG pod nazwą ECO-G.
Silnik 3-cylindrowy posiadający 12 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy. Znajdziemy go pod maską w samochodach: Dacia Logan II FL 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG, Dacia Logan III 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG, Dacia Sandero II FL 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG, Dacia Sandero III 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG, Dacia Duster II 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG, Dacia Duster II FL 1.0 12V TCe ECO-G 91KM z fabrycznym LPG, Dacia Duster III 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG, Dacia Jogger 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG, Renault Clio V 1.0 12V TCe 101KM H4Dt z fabrycznym LPG, Renault Clio V FL 1.0 12V ECO-G 101KM H4Dt z fabrycznym LPG, Renault Captur II 1.0 12V TCe 101KM H4Dt z fabrycznym LPG,Zakres mocy: od 91 do 101 KM
Rodzaj układu: 3-cylindrowy
Ilość zaworów: 12
Typ wtrysku: wielopunktowy
Turbosprężarka
| Średnia (głosów: 0) | (0.0) |
| Trwałość | 0.0/10 |
| Utrzymanie | 0.0/10 |
| Dynamika | 0.0/10 |
Dacia Logan II FL 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG
Dacia Logan III 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG
Dacia Sandero II FL 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG
Dacia Sandero III 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG
Dacia Duster II 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG
Dacia Duster II FL 1.0 12V TCe ECO-G 91KM z fabrycznym LPG
Dacia Duster III 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG
Dacia Jogger 1.0 12V TCe ECO-G 101KM z fabrycznym LPG
Renault Clio V 1.0 12V TCe 101KM H4Dt z fabrycznym LPG
Renault Clio V FL 1.0 12V ECO-G 101KM H4Dt z fabrycznym LPG
Renault Captur II 1.0 12V TCe 101KM H4Dt z fabrycznym LPG