LPG w silniku Renault 1.4i 8V MPI E7J

183
Opublikowane 31 lipca 2025 r.
LPG w silniku Renault 1.4i 8V MPI E7J

Silniki Renault z LPG są stosowane w samochodach marki

  • Dacia
  • Renault
Silnik 4-cylindrowy posiadający 8 zaworów oraz wtrysk wielopunktowy.
Znajdziemy go pod maską w samochodach: Renault Clio II 1.4 i 8V SOHC 75KM E7J Benzyna+LPG, Renault Megane I 1.4 e 8V MPI 75KM E7J Benzyna+LPG, Renault Kangoo I 1.4 i 8V 75KM E7J Benzyna+LPG,

Specyfikacja

Zakres mocy: do 75 KM

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: wielopunktowy

Zalety

  • łatwość montażu jednostka LPG
  • (tani montaż LPG)
  • dostępność części
  • łatwość naprawy przez nie skomplikowaną konstrukcję silnika

Wady

  • gorsze parametry
  • słaba kultura pracy
  • jednostka we wcześniejszych latach produkcji narażona na zerwanie paska
  • awarie czujnika przepustnicy
  • regulacja luzów zaworowych

Informacje o montażu instalacji LPG

  • Silnik dobrze współpracuje z instalacją LPG
  • Średnia cena montażu LPG w tym silniku to 3000 PLN
Więcej informacji o tym silniku znajdziesz na MotoBenzyna.pl Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Czy poleciłbyś ten silnik do LPG?

Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądż pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami